Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Eskil Gimerus - 19 januari 2008 19:44

När man kommer upp i mogen ålder, d.v.s 80+, har man mycket fasit att tänka över.

Om jag skulle börja om från början (känns jobbigt i dagsläget) hur skulle jag då leva? Just detta att leva livet, är ju inget man avgör själv, så man får vara glad om man får besämma en del av innehållet.

Tyvärr påverkas man av en del allvetare, som vet bäst hur just du ska förfoga över dina levnadsår. Men granska noga, så finner du att de goda råden, ger kosing, just till "förståsigpåarna". Naturligtvis passar inte samma mall alla.

En del saker, har jag aldrig förstått, vad det kan ge, men det är just jag och inget att påstå som riktvärde.

Visst vet jag vad som gett mej valuta och vad jag inte fått ut något av, men det är inte så tvär-enkelt att berätta. Jag tänkte mej att ta upp en serie med granskning, hur mitt liv blev- varför och vad det gett mej.

Det får börja med nästa inlägg.  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards